sexta-feira, 12 de abril de 2013

SENDIM EM OBRAS


CUMO SE FAI PARA LHEBANTAR PERTUAL DE LA
 CRISE

Ye poner l paíç a trabalhar ne l que fur possible i nesso debemos ser todos respunsables. Por Sendin parece que tamien, cumo an Atanor, se cuntinan las obras. La rue de la Ermida ye un berdadeiro staleiro i la Oulibícola Sendinense stá a fazer obras de beneficiaçon.
Fazer mais i criticar menos parece ser l lema por estas tierras de l Nordeste.
L HOIJE (jornal diairo de l Praino Mirandés), bai lhiebando a todos estas pequeinhas mas seneficatibas amboras para animar mais un pouco ls spritos. Afinal la misson de la quemunicaçon social debe ser motor i fuorça d'ounion de ls pertueses i nó fator de debisones sin sentido!
Pertueses somos todos!
 
 
 
 
É pôr o país a trabalhar no que for possível e nisso devemos ser todos responsáveis. Por Sendim parece que também, como em Atenor, se continuam as obras. A rua da Ermida é um verdadeiro estaleiro e a Olivícola Sendinense está a fazer obras de beneficiação.
Fazer mais e criticar menos parece ser o lema por estas terras do Nordeste.
O HOIJE (jornal diário do Planalto Mirandês), vai levando a todos estas pequenas mas significativas notícias para animar mais um pouco os espíritos. Afinal a missão da comunicação social deve ser motor e força de união dos portugueses e não factor de divisões sem sentido!
portugueses somos todos!


Sem comentários:

Enviar um comentário