sexta-feira, 24 de maio de 2013

OBRA KOLPING


Associação de emigrantes entrega donativo à

 Kolping


La Obra Kolping de la diocese de Bergáncia recebiu un donatibo de 3651 euros pula mano de la “Associaçon de ls Strasmuntanos”, situada an Groslay (Fráncia), que decidiu reunir fondos para ajudar ninos mais çfaborecidas.
L'eideia partiu de Abílio Albes, ua eimigrante natural de Bragada (Bergáncia), que se andignou culas cundiçones de bida d'alguas famílias. “Quando bi ua mai a dezir que l filho iba sin comer pa la scuola, partiu-se-me l coraçon”, cunfessa, besibelmente eimocionado.
L'eimigrante lhançou un apelo als nembros de la Associaçon ls Strasmuntanos, de la qual ye persidente, i ampeçórun lhougo a ourganizar ua fiesta d'angariaçon de fondos, que juntou cerca de 250 pessonas.
Atualmente, la Obra Kolping acuolhe 20 ninos, de ls 0 als 12 anhos. L bice-persidente de l'anstituiçon, José Tabuada, garante que l donatibo “será bien aplicado na felicidade de ls ninos”.
La “Associaçon de ls Strasmuntanos” yá stá a ourganizar mais eniciatibas para angariar fondos para ajudar mais anstituiçones de l cunceilho.
…/…
A Obra Kolping da diocese de Bragança recebeu um donativo de 3651 euros pela mão da “Associação dos Transmontanos”, sediada em Groslay (França), que decidiu reunir fundos para ajudar crianças mais desfavorecidas.
A ideia partiu de Abílio Alves, uma emigrante natural de Bragada (Bragança), que se indignou com as condições de vida de algumas famílias. “Quando vi uma mãe a dizer que o filho ia sem comer para a escola, partiu-se-me o coração”, confessa, visivelmente emocionado.
O emigrante lançou um apelo aos membros da Associação os Transmontanos, da qual é presidente, e começaram logo a organizar uma festa de angariação de fundos, que juntou cerca de 250 pessoas.
Actualmente, a Obra Kolping acolhe 20 crianças, dos 0 aos 12 anos. O vice-presidente da instituição, José Tabuada, garante que o donativo “será bem aplicado na felicidade das crianças”.
A “Associação dos Transmontanos” já está a organizar mais iniciativas para angariar fundos para ajudar mais instituições do concelho.

Sem comentários:

Enviar um comentário