terça-feira, 7 de maio de 2013

COMO SUBSTITUIR O SAL


NOVAS PLANTAS
UMA AGRICULTURA MAIS RICA
 


La SALICÓRNIA
La Salicórnia ye ua planta que suporta eilebadas taxas de salenidade, sendo por esso, classeficada cumo halófita. Esta Salicórnia nace nas Salinas Eiras Anchas na Figueira de la Foç.
La Salicórnia puode ser outelizada para sustituir l sal nas saladas, por eisemplo na salada de tomate. Tamien puode ser salteada cun lhegumes ó an omeleta. Recomendamos ua buona associaçon de la Salicórnia de la Salina Eiras Anchas cul Requeijon: simplesmente por cima de las faties de l requeijon ó ambolbida pul requeijon.
Na Anterneta ancontrará mais receitas de salicórnia. La salicórnia debe ser cunserbada ne l friu mais ó menos por 1 sumana.
Se zeiar poderá cunserbá-la an binagre por alguns meses.
 
La Salicórnia – sustituta de l Sal
Porque ye banhada cula auga salgada de l mar, que sirbe para fazer l sal, la salicórnia ten un trabo salgado, sustituindo l sal na alimentaçon. La sue aplicaçon mais generalizada ye nas saladas, lhigeiramente migada, cunferindo un sabor a las saladas inigualable. La planta tamien ye buona para temperar outros pratos cumo por eisemplo, peixe cozido al oupor i patatas cozidas, etc.


A SALICÓRNIA
A Salicórnia é uma planta que suporta elevadas taxas de salinidade, sendo por isso, classificada como halófita. Esta Salicórnia nasce nas Salinas Eiras Largas na Figueira da Foz.
A Salicórnia pode ser utilizada para substituir o sal nas saladas, por exemplo na salada de tomate. Também pode ser salteada com legumes ou em omeleta. Recomendamos uma boa associação da Salicórnia da Salina Eiras Largas com o Requeijão: simplesmente por cima das fatias do requeijão ou envolvida pelo requeijão.
Na Internet encontrará mais receitas de salicórnia. A salicórnia deve ser conservada no frio mais ou menos por 1 semana.
Se desejar poderá conservá-la em vinagre por alguns meses.
A Salicórnia – substituta do Sal
Porque é banhada com a água salgada do mar, que serve para fazer o sal, a salicórnia tem um travo salgado, substituindo o sal na alimentação. A sua aplicação mais generalizada é nas saladas, ligeiramente migada, conferindo um sabor às saladas inigualável. A planta também é boa para temperar outros pratos como por exemplo, peixe cozido ao vapor e batatas cozidas, etc.

Sem comentários:

Enviar um comentário