terça-feira, 28 de maio de 2013

GAZ NATURAL NO CONCELHO DE MIRANDA


Governo lança concurso para alargar rede de
gás natural a mais 27 concelhos do norte
 
 
L'abertura de ls cuncursos pa l'atribuiçon de 26 lhicenças de çtribuiçon lhocal de gáç natural fui publicada an Diário de la República i deberá permitir que drento de "dous anhos, ne l mássimo", mais de 276 mil cunsumidores púodan tener acesso a esta einergie, segundo la stimatiba de l secretairo de Stado de la Einergie.
Artur Trindade andicou, an antrebista a l'agéncia Lhusa, que l'alargamiento de la rede deste cunjunto de cunceilhos, subretodo de ls çtritos de Bergáncia i Bila Rial i tamien alguns de ls de Braga i Biana de l Castielho, garantirá ua cobertura de gáç natural de "70 a 80% de ls munecípios de la region norte" de l paíç.
Las 26 lhicenças çtinan-se a la criaçon d'ounidades outónomas de gáç (UAG) que ban abastecer ls polos de cunsumo de ls 27 cunceilhos an causa.
L secretairo de Stado rialçou tamien l balor de l'ambestimiento prebisto na criaçon de las anfrastruturas i la sue amplicaçon na eiquenomie lhocal.
"Bai haber mais 85 milhones d'ambestimiento nesta altura, l que ye siempre positibo pa l'eiquenomie, ua beç que la própia custruçon faç mexer l'eiquenomie lhocal", declarou.
Ls cunceilhos abrangidos pul nuobo ambestimiento son Alfándiga de la Fé, Alijó, Amares, Baion, Boticas, Cabeceiras de Basto, Carrazeda de Ansianes, Celorico de Basto/Mondin de Basto, Frezno de Spada a la Cinta, Melgaço, Meson Friu, Miranda de l Douro, Mogadouro, Monçon, Montalegre, Murça, Rieira de Pena, Sabrosa, Tierras de Bouro, Torre de Moncorbo, Balpaços, Viera de l Minho, Bila Flor, Bila Pouca de Aguiar, Bumioso i Binhais.
L lhançamiento de ls cuncursos coincide cula Sumana de la Einergie.
…/…
A abertura dos concursos para a atribuição de 26 licenças de distribuição local de gás natural foi publicada em Diário da República e deverá permitir que dentro de "dois anos, no máximo", mais de 276 mil consumidores possam ter acesso a esta energia, segundo a estimativa do secretário de Estado da Energia.
Artur Trindade indicou, em entrevista à agência Lusa, que o alargamento da rede a este conjunto de concelhos, sobretudo dos distritos de Bragança e Vila Real e também alguns dos de Braga e Viana do Castelo, garantirá uma cobertura de gás natural de "70 a 80% dos municípios da região norte" do país.
As 26 licenças destinam-se à criação de unidades autónomas de gás (UAG) que vão abastecer os polos de consumo dos 27 concelhos em causa.
O secretário de Estado realçou também o valor do investimento previsto na criação das infraestruturas e a sua implicação na economia local.
"Vai haver mais 85 milhões de investimento nesta altura, o que é sempre positivo para a economia, uma vez que a própria construção faz mexer a economia local", declarou.
Os concelhos abrangidos pelo novo investimento são Alfândega da Fé, Alijó, Amares, Baião, Boticas, Cabeceiras de Basto, Carrazeda de Ansiães, Celorico de Basto/Mondim de Basto, Freixo de Espada à Cinta, Melgaço, Mesão Frio, Miranda do Douro, Mogadouro, Monção, Montalegre, Murça, Ribeira de Pena, Sabrosa, Terras de Bouro, Torre de Moncorvo, Valpaços, Vieira do Minho, Vila Flor, Vila Pouca de Aguiar, Vimioso e Vinhais.
O lançamento dos concursos coincide com a Semana da Energia.

Sem comentários:

Enviar um comentário