quinta-feira, 11 de julho de 2013

MILHARES DE HECTARES ARDIDOS EM TRÁS-OS-MONTES

MILHÕES DE EUROS DE PREJUÍZOS


Foto – Porto Canal

La Direçon Regional de Agricultura i Pescas de l Norte (DRAPN) apuntou hoije l fuogo que lhabra hai dous dies an Trás-Ls-Montes cumo "l maior de siempre na region cun prejuízos de milhones d'euros i ua ária ardida de dezenas de miles d'heitares".
"Ye l maior fuogo berificado na region zde siempre tanto an ária cumo puls prejuízos causados", adiantou a la Lhusa l diretor regional, Manuel Cardoso, andicando que las chamas yá causórun "prejuízos de l'orde de ls milhones d'euros cun ua ária ardida de l'orde de las dezenas de miles d'heitares".
La direçon regional ten yá técnicos ne l terreno a "recolher anformaçones" i Manuel Cardoso prebé que "ne l mássimo até al final de la próssima sumana" puoda yá abançar cun dados cuncretos.
L diretor regional garantiu que l porcesso será "mui rápido".
.../...
 
A Direção Regional de Agricultura e Pescas do Norte (DRAPN) apontou hoje o incêndio que lavra há dois dias em Trás-Os-Montes como "o maior de sempre na região com prejuízos de milhões de euros e uma área ardida de dezenas de milhares de hectares".
"É o maior incêndio verificado na região desde sempre tanto em área como pelos prejuízos causados", adiantou à Lusa o diretor regional, Manuel Cardoso, indicando que as chamas já causaram "prejuízos da ordem dos milhões de euros com uma área ardida da ordem das dezenas de milhares de hectares".
A direção regional tem já técnicos no terreno a "recolher informações" e Manuel Cardoso prevê que "no máximo até ao final da próxima semana" possa já avançar com dados concretos.
O diretor regional garantiu que o processo será "muito rápido".

Sem comentários:

Enviar um comentário