quinta-feira, 13 de junho de 2013

MOGADOURO


SUBSÍDIO DE FÉRIAS



An Mogadouro, ne l çtrito de Bergáncia, l persidente social-democrata de la Cámara, Moraes Machado, adiantou a la Lhusa que bai processar l susídio de bacanças als trabalhadores na próssima sumana.
"Nun beio nanhun ampeditibo lhegal que me proíba de mandar processar ls salairos de ls funcionairos de l'outarquia, cumo tal, mandei analisar la lhei i bou cumprir l stipulado. Ó seia, ls funcionairos ban recebir l susídio ne l die 21 de Júnio", acrecentou.
Segundo l'outarca de Mogadouro, este susídio faç falta als funcionairos i cumo l'outarquia ten denheiro nun hai motibo para qu'este nun seia pago als trabalhadores de l munecípio.
"L setor de la cuntabelidade de l munecípio yá recebiu un çpacho, para que l pagamiento de l susídio de bacanças seia pago ne l die 21 de Júnio", dixe.
…/…
Em Mogadouro, no distrito de Bragança, o presidente social-democrata da Câmara, Moraes Machado, adiantou à Lusa que vai processar o subsídio de férias aos trabalhadores na próxima semana.
"Não vejo nenhum impeditivo legal que me proíba de mandar processar os salários dos funcionários da autarquia, como tal, mandei analisar a lei e vou cumprir o estipulado. Ou seja, os funcionários vão receber o subsídio no dia 21 de Junho", acrescentou.
Segundo o autarca de Mogadouro, este subsídio faz falta aos funcionários e como a autarquia tem dinheiro não há motivo para que este não seja pago aos trabalhadores do município.
"O sector da contabilidade do município já recebeu um despacho, para que o pagamento do subsídio de férias seja pago no dia 21 de Junho", frisou.

Sem comentários:

Enviar um comentário